Tuesday, February 9, 2010

Berita GUMBIRA ~ Ingin Langsing Selamat, Sihat & Semulajadi???Jom...

Bismillah...

Salam kasih sayang buat para sahabat semua. Apa khabar? Harapan saya semoga semuanya indah, ceria dan sejahtera hendaknya dalam meneruskan perjalanan 2010 ini. Diam tak diam kita sudahpun masuk bulan Februari, bagaimana resolusi yang ditetapkan ada nampak SINAR kejayaannya?? Haa...bagi para sahabat yang mensasarkan MISI PENURUNAN berat badan pada tahun ini, saya ada BERITA GEMBIRA!!! Alhamdulillah janji saya pada semua akhirnya dapat direalisasikan dengan perkongsian ebook terkini saya yang kini telahpun dilancarkan. Bagaimana "MENGURUSKAN" BERAT BADAN dengan pendekatan yang SELAMAT, SEMULAJADI DAN BERKESAN dengan hanya menggunakan POTENSI@ ASET DIRI yang dimiliki. YA BENAR!!! "SEMULAJADI" tanpa produk, tanpa dadah, tanpa perlu menyeksa diri terpaksa menahan lapar dan PALING MENARIK ianya bakal menyingkap PENEROKAAN DIRI individu yang cukup indah & penuh dengan keajaiban yang UNSANGKARABLE!!!

Suatu pendekatan yang julung-julung kali dikupas secara terperinci di dalam versi Bahasa Malaysia. Antaranya :

1) Pembongkaran EKSKLUSIF yang mengupas bagaimana pengaruh emosi, minda dan kesannya terhadap tubuh.

2) Bagaimana impak PERSEPSI TUBUH iaitu masalah berat badan dan KONSEP KENDIRI @ SELF ESTEEM?

3) Bagaimana menguruskan tekanan @ lebih sinonim STRESS dan KELAZATAN MAKANAN??? Lebih stress lagik terasa nak makan...macam mana nak buatnie??? Hee masalah lama tak selesai masalah baru pulak yang datang kena tukar saiz lagikkk...Aarghhh! :)

4) Bagaimana PENGARUH "Law Of Attraction" dan MISI pelansingan ini yang julung kali dikupas dalam versi Bahasa Malaysia???Ahaa…sangat menarik sekali selama hari ini mungkin kita pernah mendengar, selalu mendengar RAHSIA ~ The “SECRET” yang hangat diperkatakan di seluruh dunia tapi kali ini jelajahinya sendiri bagaimana THE SECRET VERSI BAHASA MALAYSIA dalam menjayakan impian langsing!!!

5) Bagaimana menyuntik INSIGHT dan MOTIVASI DALAMAN yang berterusan dalam menjayakan misi pelangsingan ini???

6) Apakah KOD RAHSIA menjayakan impian indah ini???

7) Bagaimana menggunakan KEKUATAN POTENSI MINDA dalam menjayakan misi pelangsingan...indoktrin SEMULAJADI, SELAMAT, RINGKAS & MUDAH!!! ~ mind setting ~ mind programming!!! Hasilnya MENAKJUBKAN!!! Anda yang bakal menjadi pencetus kejayaan impian anda!

8) Ahaa!!! Para sahabat…PERLU DIINGATKAN juga disini….mind setting...mind programming pun perlu ada ILMU! Bagaimana RAHSIA untuk mengindoktrin…memprogrammekan MINDA pada gelombang yang tepat bagi menjayakan IMPIAN LANGSING yang pantas dan berkesan…semua ini dikupas di dalam ebook ini secara eksklusif!!!

9) Bukan itu sahaja peluang untuk menjana pendapatan yang mudah tanpa perlu mengeluarkan modal dengan menyertai affliate program yang ditawarkan!!!

10) Mimpi indah impian langsing tidak akan jadi kenyataan tanpa ada KEBERANIAN!!!

~ Keberanian dari dalam diri untuk menikmati kehidupan yang lebih sejahtera, bertanggungjawab, amanah dan BIJAK …adil untuk diri sendiri dan adil untuk insan-insan yang kita sayangi!

~ Jangan biarkan diri kita menjadi BOM JANGKA mahupun medan magnet yang menjadi daya tarikan perkampungan penyakit-penyakit kronik diabetis, darah tinggi, serangan jantung, ketidakstabilan hormone dan banyak lagi.

~ Hari ini mungkin kegagalan KEFUNGSIAN organ dalam tubuh badan kita…tetapi…esok bagaimana pula???Jangan biarkan kealpaan diri untuk lebih BERTANGGUNGJAWAB dengan PILIHAN dan TINDAKAN yang dilakukan, memelihara dan memulihara KEBAJIKAN tubuh sebagai suatu AMANAH yang sangat beharga akhirnya menjerat diri. KONSEKUENNYA tidak mustahil mengesani KEFUNGSIAN individu dalam kehidupan!!! Hilang fungsi sebagai suami, hilang fungsi sebagai isteri…ibu…bapa …terkapai-kapai mencari RUANG untuk meneruskan kehidupan…putus asa, buntu dan tertekan…Nauzubillahminzalik!!!Bukan sama sekali ingin menakutkan tetapi inilah REALITI KEHIDUPAN agar sama-sama dapat kita insafi dan teladani…renung-renungkan sejenak…fikir-fikir???



Ketahui RAHSIA menikmati kesejahteraan tubuh dan berat idaman

secara holistik dengan melayari ~ http://jomlangsing.com

(DAFTAR untuk dapatkan tips & inspirasi langsing secara

percuma!)



Lakukan PILIHAN BIJAK, MUDAH, SELAMAT & SEMULAJADI....



Salam Rahmat!

Aniz Hj. Anwar

Kaunselor/ Therapist

Pengamal EFT

012.391.5362

Subscribe & dptkan Inspirasi Kehidupan & Ebook RAHSIA AURA PERCUMA di http://anizanwar.com

Personal Life Coaching KLINIK SUKSES di http://kliniksukses.anizanwar.com

Daftar dan dapatkan INSPIRASI LANGSING di http://jomlangsing.com

No comments: